بوش ها و بلبرینگ ها

این پست را برای دوستات هم بفرست

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

یکی از مهم ترین بخش های میز بوش فوتبال دستی آن است. شاید از دید شما این قطعه خیلی به چشم نیاید اما حقیقت چیز دیگری است و وجود این بلبرینگ و بوش های فوتبال دستی باعث می شودحرکت میله ها به سمت داخل و  خارج با اصطحکاک کمتری انجام شود.

 

بوش فوتبال دستی
بوش ها و بلبرینگ ها

بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند ، در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم .

۱-بوش فایربال

یکی از بهترین و مقاوم ترین بوش هاست که از ۳ تکه ساخته شده است که زمان بسته شدن به میز شما به بدنه ی آن پیچ نمی شود که این امتیاز عالی است. زیرا هنگام تعویض و در صورت خراب شدن بوش به بدنه ی میز شما هیچ آسیبی نمی رساند.

 

بوش فوتبال دستی

زیرا هنگام تعویض و در صورت خراب شدن جوش به بدنه ی میز شما هیچ آسیبی نمی رساند .

۲-بوش بلبرینگی

این بوش از سه قسمت ساخته شده است. قسمت بیرونی آن جنس آلومینیومی دارد که نمای بیرونی میز فوتبال دستی شما را زیبا می کند.

 

بوش فایربال
بوش فوتبال دستی

یکی دیگر از مزیت های این بوش این است که در آن بلبرینگ به کار رفته است که به چرخش میله ها کمک به سزایی می کند. از این نوع بوش در میز های خانگی استفاده ی بیشتری می شود . البته در میزهای باشگاهی هم می توان از آن استفاده نمود .

بوش فوتبال دستی

یکی دیگر از انواع بوش ها ،‌بوش ضد سایش است. که در دو نوع پلاستیکی و فلزی ساخته می شود. این نوع دو تکه اند و برای نصب آن بر روی میز فوتبال دستی باید از پیچ خودکار استفاده نمود ( که بدنه را سوراخ می کند )  این امر یک امتیاز منفی است چرا که زمان تعویض شما باید بار دیگر بدنه میز خود را در همان محور سوراخ کنید.

 

بوش

 

بوش های سه تکه میزها بوش های مناسبی هستند،این نوع برای میز شما توصیه می شود. جنس این بوش ها از نوعی پلاستیک فشرده است که دو تکه ی آن از طرف داخل و یک تکه از بیرون به صورت پیچ در جای خود قرار می گیرد و محکم می شود در میزهای  استاندارد بکار می‌روند.

همین الان عضو خبرنامه کوتاراه شو

برای بدست آوردن جدید‌ترین اخبار و سمابقات و یه عالمه تخفیف خوب

مطالب مرتبط

ویدیوهای آموزشی

آموزش فوتبال دستی | علی اصغر نعیمی | قسمت اول

آموزش فوتبال دستی مربی: علی اصغر نعیمی قسمت اول تاریخچه دروه : حرفه ای مدت زمان: ۲:۰۴ در این قسمت به تاریخچه و شکل گیری‌ بازی فوتبال دستی با مربی گری علی صغر

فوتبال-دستی-به-انگلیسی
مجله کوتاراه

فوتبال دستی به انگلیسی

کلمه فوتبال دستی به انگلیسی table soccer به معنای فوتبال روی میز می باشد. فوتبال انگلیسی آنچه مسلم است فوتبال دستی قبل از سال ۱۹۲۰ تولید شده است، در آن سال ها فوتبال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا