شوت و حمله راست کش در فوتبال دستی PUSH SHOT

شوت و حمله راست کش

این پست را برای دوستات هم بفرست

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

یکی دیگر از شوت های مرسوم در فوتبال دستی راست کشی است، شوت و حمله راست کش خیلی به ندرت دیده می شود که بازیکنی از این شوت به عنوان ضربه اصلی یا به عبارتی پنالتی اول خود استفاده کند ولی یادگیری آن برای بازیکنان نمی تواند خالی از فایده باشد.

در بازی های قدیمی فوتبال دستی از دو فن راست کشی و چپ کشی بسیار استفاده می شد ولی رفته رفته ضربه راست کشی از دور پنالتی های مهم کنار رفت ولی همچنان یکی از ضربات کاربردی فوتبال دستی به شمار می رود خصوصا از میله دوتایی در بازی های دو نفره بسیار از این ضربه استفاده می شود.

 

شوت و حمله راست کش

 

محل قرارگیری توپ در شوت راست کش

میله فوتبال دستی را تا جایی به سمت خود بکشید که ضربه گیر شما با دیواره سمت خودتان برخورد کند و حتی در فشار قرار بگیرد.یعنی به اندازه یک توپ از مقابل دروازه فاصله می گیرد حالا توپ را در قسمت داخلی آدمک قرار می دهیم. در این حالت باید توپ شما درست روبروی اولین نقطه دروازه قرار گرفته باشد به طوری که اگر توپ را مستقیم شوت کنید. دقیقا مماس با دیواره عمودی دروازه به داخل دروازه برود.

شما وقتی به این ترتیب عمل کنید از تمام ظرفیت و پهنای دروازه برای گل زدن استفاده کرده اید و باعث می شود حریف شما برای گرفتن توپ به زحمت بیفتد.

 

راه های به گل رسیدن در ضربه راست کش

 

-شما می توانید به چند روش دروازه حریفتان را باز کنید.

شوت و حمله راست کشاگر دروازبان ثابت ماند و فقط مدافع حرکت کرد توپ را از بین پای بازیکنان عبور دهید

 

-شما باید پنج نقطه برای خودتان درون دروازه حریف ترسیم کنید این درحالیست که حریف شما تنها می تواند با دو آدمک خود مقابل دروازه حرکت کند، حالا اگر شما در تمرینات خودتان نقاط مختلف دروازه را مورد هدف قرار داده باشید و در این حرکت شوت و حمله راست کش مسلط عمل کنید می توانید با کمی دقت و شناخت روی دفاع حریفتان امتیاز بگیرید.

.اگر بازیکن مدافع مقابل توپ را خالی کرد بصورت مستقیم شوت کنید.

 

شوت و حمله راست کش اگر هردو بازیکن به سمت توپ جمع شده اند بهترین گزینه گوشه سمت مخالف است

همین الان عضو خبرنامه کوتاراه شو

برای بدست آوردن جدید‌ترین اخبار و سمابقات و یه عالمه تخفیف خوب

مطالب مرتبط

ویدیوهای آموزشی

آموزش فوتبال دستی | علی اصغر نعیمی | قسمت اول

آموزش فوتبال دستی مربی: علی اصغر نعیمی قسمت اول تاریخچه دروه : حرفه ای مدت زمان: ۲:۰۴ در این قسمت به تاریخچه و شکل گیری‌ بازی فوتبال دستی با مربی گری علی صغر

فوتبال-دستی-به-انگلیسی
مجله کوتاراه

فوتبال دستی به انگلیسی

کلمه فوتبال دستی به انگلیسی table soccer به معنای فوتبال روی میز می باشد. فوتبال انگلیسی آنچه مسلم است فوتبال دستی قبل از سال ۱۹۲۰ تولید شده است، در آن سال ها فوتبال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا