سر پوش میله ی فوتبال دستی

این پست را برای دوستات هم بفرست

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

سر پوش میله فوتبال دستی کاور پلاستیکی هستند که در انتهای میله ها نصب می شوند {طرف مقابل دسته ها}. بودن این سرپوش ها برای میز های فوتبال دستی ضروری نیست اما به دلایلی دیگر از این سرپوش ها استفاده کنید برای شما مفید فایده خواهد بود. یکی از دلایل جلوگیری از آسیب دیدن کودکانی است که اطراف میز هستند.

 

"<yoastmark

این سرپوش ها باعث عدم آسیب زدن به کودکان یا حتی حریف مقابل شما می شوند. دلیل دیگر وجود آن ها جنبه زیبایی است که به میز شما جلوه ی خاصی می بخشد.

"<yoastmark

انواع سرپوش فوتبال دستی

سر پوش میله فوتبال دستی انواع مختلفی دارند برخی از آنها کاملا به داخل میله میروند و هیچ قسمتی از سرپوش با روی میله فوتبال دستی شما تماس نخواهد داشت یعنی سرپوش به داخل فضای خالی میله شما وارد می شود مانند تصویری که در بالا مشاهده میکنید.

لازم به ذکر است که این نوع سرپوش معمولا در فوتبال دستی هایی که میله های آنها  تو خالی هستند استفاده می شود.

نوع دیگری سر پوش میله فوتبال دستی وجود دارد که هنگام جایگذاری بر روی میله،لبه های داخلی آن،قسمتهای بیرونی میله را لمس میکند و می بایست طوری طراحی شوند که کاملا به میله چسبیده باشند چراکه در صورت چفت نبودن سرپوش به روی میله امکان لغزیدن آن و افتادن سرپوش هنگام بازی و یا جابجایی میز فوتبال دستی وجود دارد.

این نوع از سرپوش ها نیز معمولا برای میله های تو پر تعبیه می شوند.

 

همین الان عضو خبرنامه کوتاراه شو

برای بدست آوردن جدید‌ترین اخبار و سمابقات و یه عالمه تخفیف خوب

مطالب مرتبط

ویدیوهای آموزشی

آموزش فوتبال دستی | علی اصغر نعیمی | قسمت اول

آموزش فوتبال دستی مربی: علی اصغر نعیمی قسمت اول تاریخچه دروه : حرفه ای مدت زمان: ۲:۰۴ در این قسمت به تاریخچه و شکل گیری‌ بازی فوتبال دستی با مربی گری علی صغر

فوتبال-دستی-به-انگلیسی
مجله کوتاراه

فوتبال دستی به انگلیسی

کلمه فوتبال دستی به انگلیسی table soccer به معنای فوتبال روی میز می باشد. فوتبال انگلیسی آنچه مسلم است فوتبال دستی قبل از سال ۱۹۲۰ تولید شده است، در آن سال ها فوتبال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا